maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Det luktar sportlov..

Publicerad 2010-02-17 19:36:51 i Allmänt,

håller ni inte med? det är alldeles snart sportlov,kan riktigt känna lukten av frihet. haha,men denna veckan har varit hemsk,så vi förtjänar lite ledighet. vad ska ni hitta på? jag har iallafall ingen aning, inget planerat! vill så gärna åka utomlands,bara sitta och sola,bada och shoppa loss! och äta på resturang på kvällarna,det är livet ♥ får massa tillbaka blickar från när vi var i thailand nu när man tänker på allt detta. ta mig tillbaaaks =(


tror ni blir förvånade när jag säger detta men...jag ska ta och plugga nu! haha okej, jag har sagt det varje gång nu. men det har faktiskt aldrig blivit av,men nu lovar jag! prov på fredag och jag vill ju inte få ig, så det är bara till att plugga. men vi ska kunna matspjälknings apparaten, blodomloppet och andnings apparaten. haha gissar på att ni inte fattar ett skit. men nu ska jag gå, ha det superbra och så hörs vi snart! massa pussar

snyggt, och halsbanden som bryter av! me like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela