maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Dear Mr. President - Pink

Publicerad 2010-02-02 15:46:35 i Allmänt,

hej alla flickor och pojkar! har nyss kommit hem från en runda inne i höör med lovisa och sara, riktigt kul faktiskt! vi handla typ bara mat (godis) som vi ska ha till branäs. ska bli tjock denna helgen :)) sitter just nu och lyssnar på musik och har lindat in mig i min morgonrock, mysmys! måste ta och göra lite läxa nu, pallar egentligen inte men vi har prov nästa vecka, uussch. nej nu ska jag ta och börja med det, ha det superfint ♥

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela