maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Crawl - Chris Brown

Publicerad 2010-02-01 15:48:25 i Allmänt,

hej allihopa! har ni haft en bra dag? min dag har iallafall varit alldeles för seg. det som får mig att skina som en sol är Branäs. är taggad till tusen, och ser även fram emot bussresan,även om den tar ca 10 timmar. men det är värt det :) jaja, har iallafall nyss ätit och nu gör jag inte mycket. ska göra läxan lite senare, nu orkar jag inte. ville också bara skriva av mig, det är så skönt faktiskt :) fast det mesta kanske är onödig fakta, men ja..ni får stå ut :) nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar, ha det superbäst! ♥

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela