maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

branäs baby!

Publicerad 2010-02-03 22:33:57 i Allmänt,

asså jag är taggad till tusen inför imorgon. även om jag kommer ha världens största väska som jag kommer skämma ut mig med,men det såå värt det :) haha,sitter helt hyper och bara ler åt ingenting. eller jo,åt tanken att vi åker imorgon :D får er som inte visste så åker vi vid ca halv 10-10, vi är sedan framme på fredag morgon vid 7 tiden skulle jag tro på, vi stannar självklart också på donken mitt i natten, suuper! jag tänker även ha kameran i högsta hugg,men jag lär inte precis lägga in alla bilder efteråt, det blir för mycket! men förra året hade jag inte ens en kamera,vet inte hur jag överlevde. måste ju ha minnen för livet :)

var iväg innan idag och handla till imorgon, och nu har jag allt utom en sak. en kofta jag ska handla,vet redan vilket men har inte haft tid att köpa den än. ska ha det på bussen, måste ha så bekväma kläder som möligt ju :) och eftersom det är branäs kommer jag inte alls uppdatera mycket imorgon, och jag kommer heller inte ha med mig datorn. vi är ju där bara över helgen,så ni får klara er utan mig den tiden! nej nu ska jag sova, sov sött allihopa :)

fick bli en google bild, blir ni inte lite frestade? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela