maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Blondinskämt, det ska vi ändra på

Publicerad 2010-02-18 20:21:50 i Allmänt,

Vad använder blondiner som karta i öknen?
Sandpapper

Vad säger man för att få en blondin i säng?
Hej!

Hur ser man att en blondin försökt göra chokladsås?
Det ligger non-stop skal i hela köket.

Hur lär man en blondin att räkna?
Det går inte.

Hur stjäl man en fönsterplats från en blondin som ska flyga till London?
Säg att bara mittenstolarna går till London.

Varför är det så svårt för blondiner att räkna till sju?
Dom måste använda båda händerna.

Vad är det för skillnad på en smart blondin och ett UFO?
Det finns folk som sett UFOn.

haha inte för jag tar åt mig precis. för jag känner mig inte som en dum blondin,även om folk kanske kallar mig det ibland. men jag är supersmart kan jag lovar er (: haha,eller kanske inte supersmart,men absolut inte så dum som dessa skämten. har alltid undrat varför man dissar blondiner? och då säger säkert alla "för dom är ju osmarta" men vi hade inte låtit så dumma om inte skämten fanns. alla hade tagit oss mer seriöst då ju. tänk om det fanns massa brunett skämt, så det minsta lilla de/ni inte fattar så skulle vi kalla er supertröga. hahah nej så funkar det inte. haha detta låter som om jag har damp på allt det hära men nej..jag bara kom och tänka på detta. vi är faktiskt inte så dumma som ni tycker att vi ser ut :)

Kommentarer

Postat av: sorrääh

Publicerad 2010-02-18 22:03:46

du glömde det bästa...

var letar en blondin först om hon är av med sin mobil?

KYLEEN!



hhhahahahahaha, bullugn 8D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela