maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Baby you're all that I want..

Publicerad 2010-02-25 20:04:46 i Allmänt,

oscar sötnos stack hem vid 7, han kom till mig vid 2 och vi har gjort en hel del. Spelat kort,spelat buzz,ätit och kollat två filmer, mysmys :) för tillfället så håller jag på att städa lite, men amanda kallar stup i kvarten för hon vill spelat kort,men jag vågar inte möta henne. hon är för bra, haha noot! men nu ska jag gå innan hon börja få ett riktigt utbrott, hihih! ha det superfint :)

bjuder på denna..

Kommentarer

Postat av: oscar

Publicerad 2010-02-27 10:14:54

sjukt mysigt va

får göras om :DD(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela