maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Angelina Jolie

Publicerad 2010-02-02 22:45:14 i Allmänt,

Dagens kändis är Angelina Jolie. Tror många skulle kunna döda för hennes utseende, hon är verkligen snygg. om ni fattar hur jag menar,haha! hon ser så perfekt ut,och jag tror inte hon gjort någon operation. hon är även en bra skådespelerska, eller hon är inte bara bra utan grym. Kommer just nu bara på två filmer hon medverkat i, Mr and Mrs Smith & Transformers eller vad den nu heter (: men hon är grym som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela