maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

all you need is right here..

Publicerad 2010-02-10 19:49:22 i Allmänt,

sitter framför tvn och är antagligen lika stor som den också, haha ja..så mätt är jag! blev lite ändrade planer, ska sova med olivia imorgon istället. klockan är ändå så mycket så det kändes bäst så. och så har vi ju prov imorgon,och jag kan inte alls mycket. även hk till fredag och massa sånt. åh gud vad jag hatar det. men om jag ska se det från den ljusa sidan så har vi lov efter nästa vecka. har just nu gjort klart en snygg fest outfit,me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela