maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

27 dresses

Publicerad 2010-02-27 12:30:57 i Allmänt,

eftersom det inte gick något bra på tvn innan efter ett tag så bestämde jag mig för att kolla film. och det blev ingen mindre är 27 Dresses, den är riktigt bra. och den killen hon blir tillsammans med i slutet är snygg, okej nu ska jag inte avslöja för mycket för er som inte har sett den! men ni som inte har det, tycker jag ska ta och göra det.

kvällen kommer jag att spendera med sara, min familj ska till dom och självklart hänger jag med. mer vet jag inte om dagen, ska städa lite smått och sen duscha. känns som om denna dagen kommer bli en bra dag,men å andra sidan så tänker jag hela tiden på att det är skola på måndag. och jag vill inte, och sen så har vi redovisning också den veckan, fy asså. nej nu ska vi inte klaga, lovet är inte riktigt över än. ha det superbra

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela