maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

yes, i know i've made mistakes..

Publicerad 2010-12-09 23:31:57 i Allmänt,

but life didn't come with instructions!

lite förändring här på bloggen, ny header och bild i menyn. lyckades inte fixa det lilla krysset som iallfall är på min dator,där egentligen bilden ska sitta. men nu lyckades jag fixa en bild, fast den är en bit ner. jag slängde bara ihop en snabb header för jag var trött på det rosa i den förra. men vem vet,kanske blir det snart igen.

denna veckan är snart över vilket ska bli så himla skönt. jag har bitit ihop hela veckan, skulle egentligen varit hemma i måndags för jag hade ont i magen, men jag kan ju inte missa något. mina läppar är typ spruckna och jag är hes och har ont i halsen. men skolan går inte att missa nu. för försöka reparera mig nu i helgen.

nu ska jag ta och sova, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela