maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

outside the box

Publicerad 2010-12-14 22:56:54 i Allmänt,

när man ser på bilder som kommer från något annat ställe i världen. då får man en känsla,en härlig känsla som väller över en. alla dessa fantastiska bilder som får en på bättre humör och ger inspiration. det är så härligt att se att någon där ute gillar samma saker som mig, som tänker precis som jag. jag är fast förälskad i alla dessa bilder, älskar stilen och hur bilderna är tagna. här känner jag igen mig,även om jag kanske inte riktigt uppnått denna nivån själv än. men detta är grymt, and i love it!

always think outside the box


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela