maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ten times bigger

Publicerad 2010-12-27 02:04:45 i USA 2010/2011,

vet ni vad som är så härligt?

att gå runt på gatorna och se på allt runt omkring, alla ställen man kan äta på och alla affärer. att man kan gå in på ett apotek och hitta mat och smink där. att köpa en ben n jerry för 20 spänn. att handla kläder för hälften så mycket som i sverige. att inte ha minus grader någon gång. fast här är bara 10 grader just nu, men bättre än -20 som i sverige,right? ;)

vad jag egentligen vill säga är att jag älskar allt här,nästa gång man åker hit blir isåfall på sommaren pga vädret. men jag kommer ändå inte att klaga, här är jättefint!


Kommentarer

Postat av: 'Igge

Publicerad 2010-12-29 18:12:55

Gillar din blogg verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela