maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svar på frågorna!

Publicerad 2010-12-19 12:44:45 i Allmänt,

här kommer svaren på era frågor,jag har försökt att svara så gott det går. jag hoppas ni blir nöjda, annars får ni säga till!

1. favoritbloggar ? :)
svar: oj det är svårt! jag läser tusentals bloggar haha. men några favoriter är t.ex kissie, bunny, fashiontoast, tyras osv..

2. har du planer på att bli en stor bloggerska? :p
svar: absolut inte, jag bloggar för nöjes skull. men sen vet man ju aldrig vad som händer. men det är inget jag har planerat iallafall.

3. 1. vilken mascara använder du? älskar dina fransar!
    2. har du någon pojkvän eller något på g kanske? ;)
    3. HUR kan du vara så himla söt?
    fin blogg, kramar

svar: 1. aw,roligt att höra! jag använder den gula (den på bilden nedan)
2. nej det har jag inte. visst har jag några snyggingar jag sitter och dreglar över haha. men jag har ingen på g eller så. men vi får se vad som händer! :)
 3. haha aw,jag tycker dock inte det. men om jag ska kommer med ett bra svar, så kan jag bara säga: I got it from my moma! hon är så söt ju,hihi!


4. vad har du för kamera? dina bilder är sjukt snygga!
svar: tack så mycket! jag använder en väldigt enkel digitalkamera som är enkel att ta med sig, vilket är bra! en sony, cyber shot. som denna på bilden nedan, fast min har 12.1 mpx.

5. var är det du ska nästa vecka?
vad är dina hundar för ras? urgulliga ju :)
svar:1.haha ja jag kan lika bra erkänna det nu, det är väl på tiden. Jag ska till The United States Of America. hur häftigt är inte det? drömlandet som alla vill till, vi ska fira både jul och nyår där. vi åker den 21 december och kommer hem den 8 januari. jag berättar mer om detta imorgon.
2.ojoj,båda hundarna är blandraser och har namn jag inte kan stava till. men jag kan försöka, bella är en bichon havanais och lasapso. medans mimmi är bichon havanais och shih tzu. haha jag googlade namnen, så jag tror att de är rätt.

6.har du några favorit kändisar? :)
svar:när det gäller musik och så, så lyssnar jag på allt från katy perry,bruno mars till eminem och the script. jag lyssnar på nästan allt! men när det gäller min stora kärlek, så är det my one and only justin bieber! 



7. Fin blogg! :) Klämmer in en fråga också; Vilket land skulle du helst vilja åka till?
svar: tusen tack :)! drömresan har alltid gått till usa, och äntligen ska vi dit. nästa ställe jag vill till är egypten. skulle varit rätt häftigt att åka dit! 

8. hur lång är du ? :)
svar: jag är hela 175 cm! :)

9.Vad önskar du dig mest av allt i julklapp? :D
svar: exakt det jag kommer att få i år. en resa med familjen till usa. att shoppa och göra olika saker där är den bästa julklappen man kan få! jag är så lycklig.

10.vad är du rädd för ? (a)
svar: jag har alltid varit rädd för mörker. jag är riktigt mörkrädd. när jag var lite så sov jag med en nattlampa, men nu har jag kommit ifrån det lite. ibland står min nattdukslampa tända hela natten, ibland somnar jag med tvn på. jag är tryggast så! men ibland överlever jag när det är helt mörkt, men då måste jag vara riktigt trött för att det ska gå. eller om jag har någon sidan om mig! :) 

11.har du funderat på vilken linje du ska gå sen? isåfall vilken :)
svar: njaa, eftersom jag älskar att fota så är LBS (ljud och bildskolan) något jag borde satsa på, i lund. men jag skulle kunna bli frisör, eller kanske inreda hus, florist, designer. det finns så himla mycket som jag älskar att göra! :)

12. 1. vilken är din favoritfärg? :)
2. favorit mat?
3. vad är det fullständiga namn. alltså hela?
svar: 1. det var längesen någon frågat mig det, och jag har alltid haft rosa som favoritfärg men jag tror inte det är så längre. jag har inte så mycket rosa längre. kanske vit och blå! :) 
2. har alltid varit tacos, men nu är jag mer in to pizza.
3. Madeleine Sandra Johansson 

13. Bästa kompis/kompisar? :)
svar: jag har många vänner som står mig nära. men en jag alltid har,i vått och torrt är olivia. så länge jag kan minnas så har vi varit bästa kompisar. jag är lycklig lottad som har henne!



14. du som älskar filmer, vilka är dina favoriter? haha
svar: haha, mina favoriter är She's the man (komedi), Sorority Row (Skräck) , The grown up's (komedi) och en annan super rolig som man bara måste se om man inte redan har är Elf. jag blev kär i den första gången jag såg den. och den gick på tvn i fredags. 

15. finns det någonting du älskar mer än justin bieber? ;)
svar: haha men sara då, jag förstår att det inte är en seriös fråga. och som alla fattar så älskar jag familjen och vännerna mer. men det finns ingen kändis som jag älskar mer! :)

16. favoritmusik? förutom justin bieber (:
svar: haha, som jag sa innan så tycker jag tex om Katy perry, Rihanna, Eminem och Pink. de vanliga som de flesta lyssnar på nu för tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela