maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sex and the city

Publicerad 2010-12-11 23:48:00 i Allmänt,

har bara hängt med mina bästa vänner idag. lypsyl som hjälper mig i alla lägen när det gäller mina läppar. Och de andra två som bara älskar att få min hals på bättre humör. eller..jag skulle kanske inte säga att de hjälper i alla lägen. har inte haft så mycket problem med halsen under dagen,men började nyss få ont.

sex and the city går på tv4 just nu som jag sitter och glor på. blir snart att sova och imorgon bär det av till malmö. ska till farmor och mysa eftersom vi inte är hemma på julafton, så vi får träffas imorgon istället! sen veckan därpå kommer mest bara att bli chill. Nu börjar filmen igen, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela