maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

orlando!

Publicerad 2010-12-26 14:06:25 i USA 2010/2011,

jag sitter just nu på ett hotell i orlando, lite blåsigt idag så vi kommer att åka och shoppa idag. vi har inte riktigt tillgång till min överföringssladd från kameran till datorn, så det får bli en google bild just nu. so far har vi dels varit i palm beach, miami beach, andra ställen runt miami och nu orlando. vi tar in på ett hotell idag som vi sen stannar på i 8 dagar. vi orkar inte köra runt överallt och leta efter hotell hela tiden. så idag bosätter vi oss!  här blir det universal studios, wet n wild och mycket annat! it's gonna be crazy.

klockan är 8,vad gör jag uppe?
nej nu hoppar jag in i duschen, vi hörs någon gång!

Kommentarer

Postat av: Jossääääh

Publicerad 2010-12-27 11:41:11

Åh vad mysigt det låter snäckan! Ha det underbart, saknar dig/er en massa <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela