maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

olle ♥

Publicerad 2010-12-03 19:59:03 i Allmänt,

Jag har nyss skrivit en novell på datorn som är 5 sidor, inte illa alls. Så nu kommer jag säkert börja skriva som om jag håller på att skriva en bok, ungefär som nu. Jag gör stora bokstäver efter punkt, inget jag tänkt på förut att göra. Idol börjar snart, men vet inte om jag skippar det för att göra ännu mer läxor. Fast olle måste jag se, han ska vinna hela skiten. Jag är kär i han, men det tror jag ni vet..

Jag bjuder på en bild på mig ,såhär ser jag ut just nu.
Sitter i min sexiga morgonrock, and i like it! vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela