maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ni är underbara!

Publicerad 2010-12-08 18:11:14 i Allmänt,



hejsan! för och främst vill jag bara tacka! :)
nu ska jag vara helt ärligt, folk säger att det inte gör så ont. men jooo, det gör det. det kändes mer än vad jag trodde faktiskt. kanske för att jag inte var inställd på det värsta, eftersom folk säger att det nästan inte kändes. nej, det är ingen smärta som jag har känt förut, det sved till och typ klämdes..om du förstår vad jag menar. nej jag är inte så smärt tålig faktiskt. innan jag ska göra något så kan jag vara jääkligt nervös, och då kan det göra mer ont än vad det behöver.
men jag tycker du ska ta, det är klart värt det! men ställ in dig på att det kommer göra ont, för då gör det kanske inte det haha. och bara ta det lugnt, då kommer det säkert att gå bra! :)

haha,tagen samma dag som jag tog den!

Kommentarer

Postat av: juli

Publicerad 2010-12-08 19:05:01

härligt, tack för svaret! Din blev ju superfin! Det är bara infektionsrisken jag är rädd för numera haha!

Postat av: Lovisa steen

Publicerad 2010-12-09 16:12:56

shiet vad du har fixat din blogg fint madde! ser helt pro ut 8) gött! (Y)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela