maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hunk varning

Publicerad 2010-12-12 13:12:32 i Allmänt,

vi sticker snart till malmö så jag håller på att fixa mig för fullt just nu. gårkvällen bestod bara av att kolla två filmer. kommer inte ihåg namnet på den ena, men jag ska kolla upp det för det var verkligen är se värd film. den andra var också grym, den hette snabba cash. ni har säkert hört talas om den! den var faktiskt riktigt bra för att vara svensk och att han är så jävla snygg gör ju inte den mindra bra. jag snackar såklart om Joel Kinnaman, killen på bilderna.

nu måste jag fortsätta att fixa mig, vi hörs!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-12 20:50:30

snygg snygg snygg snygg snygg snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela