maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

homewood suites

Publicerad 2010-12-31 04:20:21 i USA 2010/2011,

dagarna går som en dans på rosor. poolen ligger precis utanför fönstret så det är bara att gå ut och bada när man har lust. fast det kommer inte in så mycket sol, så vi har inte kunnat sola. vi var på universal studios igår och i förrigår, det var sååå häftigt. vi hade även express-kort så vi fick gå före alla i kön. de fanns köer som man fick stå i, i mer än en timme. medans vi med express stod i högst 10 minuter,sweet! vi tog universal studios en dag och nästa island och adventure.

idag har vi bara slappat. vi har sovit en del och badat. nu ikväll var vi också och spela minigolf, riktigt roligt. det var lite pirat-tema över det hela. klockan är halv 11 här och jag är supertrött, nu ska jag ta och sova!
förresten, vi bor på ett hotell som heter Homewood Suites. det är ett hotell inom hilton-kedjan, såå vi är riktigt nöjda!

foto från weheartit.com. suddig bild men det orkade jag inte fixa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela