maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

heavy thoughts

Publicerad 2010-12-19 00:19:48 i Allmänt,

denna dagen har varit fylld med allt och lite till. resultatet av mitt hår blev riktigt bra, jag kanske slänger upp en bild imorgon. och angående robinson finalen, har alltid velat att Erik skulle vinna så gissa om jag blev glad? kolla nyss på en film också, piranha. kanske inte den bästa filmen jag har sett, men den var heller inte jättedålig.

mina ögonlock är tunga just nu, tvn är påslagen och jag ska snart ta och vila ut efter denna dagen. denna helgen är snart slut, imorgon bär det av till malmö för att fira liiiite jul med mormor och morfar. nej nu ska jag ta och sova & drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela