maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dresscode

Publicerad 2010-12-15 11:35:17 i outfit's!,

åkte hem från skolan idag. vi kollar typ bara film på alla lektioner och eftersom jag sitter och är jätteförkyld så är det rätt jobbigt. så jag beslöt mig för att sticka hem och hoppas på att jag snart blir bättre. inga läxor har vi, fyy vad skönt.

jag slänger in en  dresscode, nu ska jag fixa naglarna. vi ses!
tog en bild på amandas rum, gulligt att hon pussat på spegeln, haha

stickad tröja gina| vitt linne gina | svarta jeansleggings lindex | halsband - present |

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela