maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

cozy

Publicerad 2010-12-12 21:21:02 i Allmänt,

min dag har varit bra, förutom min förkylning så har jag mått toppen. det har även varit strålande väder! vi åkte till farmor innan och hade det mysigt. så mycket som vi åt, så rullade vi ut till bilen sen. fick också någon julklapp, och så prata vi och hade det jättemysigt. längesen vi alla var samlade så det var roligt!

sitter & kollar tv nu samtidigt som jag fixar med lite bilder. men jag ska börja kolla runt på lite saker som vi kan göra på vår kommande resa. kanske dags att jag berättar? njaa, väntar nog lite till..




Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-12-12 22:00:50

gryyyymt fin din nya header är Maddääääh!

<3

Postat av: mammi

Publicerad 2010-12-13 10:35:01

fina bilder och fin header du har gjort gummantack för denna mysiga helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela