maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vatten + salt?

Publicerad 2010-08-10 13:47:53 i Allmänt,

gud vad härligt att solen är framme, äntligen. ska ut och sola lite snart, om det är tillräckligt varmt för det. det har kommit lite mer från h&m idag. min väska och bh. väskan hade inga axelband vilket det stod att den skulle ha. annars hade jag behållt den. det enda som fattas nu är min skjorta, som jag längtar efter den.

och igår läste jag på en blogg att för att bli lite extra brun när man är ute i solen så kan du blanda salt och vatten i en sprayflaska och sen spraya det på kroppen. tror ni det funkar? hade inte varit fel att testa.

jag visste exakt den här gången vilka två kändisar jag skulle välja som var lika som bär. och denna gången kan jag inte ha fel. satt och leta bilder på dessa två tjejer, men sen fanns det redan en färdig, dom jag gjorde var ju inget att hurra för. så jag snodde dom från google, bara namnen jag själv satt dit. men nu ska jag ut, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela