maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

VASAMUSEÉT

Publicerad 2010-08-03 21:53:15 i Allmänt,

tja sötnosar! dagen har varit lååång. vi skulle egentligen åka i den dära sky view,men gud vilken kö. vi skippa det och tar det på tordag istället. iallafall så tog vi tunnelbanan till gamla stan och gick en bit för att ta en båt tur. en sightseen runt om en sjö eller vad det nu var haha. tog ca en timma, efteråt gick vi och åt och sen tog vi spårvagn till vasamuseét. det var faktiskt riktigt intressant. visste ni att regal skeppet vasa,seglade i bara 20 min innan det sjönk. och vi åkte förbi där det sjönk. allt var så intressant. att gå runt och kolla massa saker dom hittat och människorna, skeletten fanns där. och andra bilder och modeller. så borde man lära sig saker, blir så mycket intressantare.

jag berättar mer senare, nu ska vi hoppa i jacuzzin!

imorgon smäller det.

Kommentarer

Postat av: JOssäääh

Publicerad 2010-08-04 01:32:39

gud vad det verkar som ni har det roligt, keep on! :D saknar er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela