maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

utmattade

Publicerad 2010-08-03 22:29:36 i Allmänt,

haha gud vad min blogg måste vara tråkig just nu alltså. massa google bilder hela tiden. ni är gulliga som står ut. jag tänkte bara berätta klart snabbt om dagen för josse ska ha datorn, och jag somnar nog snart.

men efter vasamuseét så tog vi spårvagn tillbaka till gamla stan, då blev det att gå in på gina för att byta mina linnen,hade hål i ett av dom. vi upptäckte även då att det var rea så jag knapra ihop ett par leggings, två pösiga linnen och en jeansjacka. den var i storlek L haha. fanns ingen mindre, men viker man upp ärmarna så ser den inte så dum ut. vi gick sen vidare för att äta. sen ville jag och josse leta upp stureplan och kolla hur det såg ut. vi gick bara förbi och man såg typ inte in. men jaja, coolt ändå haha.

blev aldrig att bada i jacuzzin,blir väll imorgon kanske. men nu ska josse ha datorn. och anledningen till att ni får såna här bilder är för att min sladd ligger där hemma. buhuu =(

vi hörs imorgon, godnatt!

tänkte att ni får en bild på vasa eftersom jag berätta om henne innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela