maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tältning

Publicerad 2010-08-07 19:23:49 i Allmänt,

tjena allihopa! jag kan börja berätta om gårdagen. jag chilla mest under dagen och vid 4 stack vi till hey för att fira alle. jag kan säga att, gårdagen var inte att leka med. haha men det var väldigt roligt och det blev rätt så lyckat. och familjen hey kom med rosor innan för vi är så underbara, sa dom. hur gulliga är inte dom? och dom är så himla underbara, som ni märker. vi somna iallafall vid halv 4-4, jag gjorde det iallafall, och vi åkte hem sju i morse. taxin kunde inte komma tidigare.

ikväll blir det förmodligen tältning med sara och vicky, och vädret tillåter det. annars får vi gå in. men hur som helst så ska vi iallfall sova. vi får se vad för bus vi kommer hitta på. men nu måste jag börja packa och fixa mig. ha det fint!

jag just nu, den sista kände jag bara för att slänga in hehe

Kommentarer

Postat av: jossääääh

Publicerad 2010-08-07 19:35:53

det var superkul =D självklart att ni är underbara, det är vi allihopa! jag älskar dig <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela