maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

saknaden är stor

Publicerad 2010-08-23 22:55:28 i Allmänt,

varför ska allt gå så jäkla fort. varenda sak man gör, så fort man har roligt..? en av dom bästa dagarna utav sommarlovet var hos hägneryd. när vi överraskade sofi och bjöd en massa folk. det är en dag som jag länge kommer minnas. eller om jag ens komma glömma den är jag tveksam över. den dagen gick så så såå fort, och är redan mer än två månader sen vi var där. vill tacka alla igen för hur underbara ni är och för att ni gjorde festen till en succé!

jag ska ta och sova nu. mamma ringer frissan innan och hon hade tydligen inte tid längre på onsdag. så får bli nästa onsdag. det vekar som det blir mf iallafall. både glad men ändå lite besviken. var så inställd på att få göra om håret. jaja, vad ska man göra? men nu ska jag nanna, godnatt allihopa!




Kommentarer

Postat av: syyster

Publicerad 2010-08-23 22:58:01

fyfan vad mysigt vi hade, alla vi tillsammans :)

synd att alla splittras nu och två av dom har flyttat från höör... :( <3

Postat av: madde

Publicerad 2010-08-24 14:17:53

tvåååå? jepser,men vem mer? :o <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-08-24 15:58:51



Vill du bli Veckans Blogg ? :)

gå in och anmäl dig här http://amandaspang.blogg.se/2010/august/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment :)

Kramar A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela