maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dags för förändring

Publicerad 2010-08-17 22:59:30 i Allmänt,

känner verkligen att jag behöver göra något åt mitt hår. orkar inte att det är så ljust och konstigt. så idag på city gross köpte jag mörkblond färg. men det visade sig att det inte var bra att gå från så ljust till mörkt när man ska göra det hemma. så ska antagligen till frisören och göra mörka slingor och sen funderar jag på att rakpermanenta det och så hade jag velat sätta i hårförlängning. vad tycker ni? :) hade tyckt det var kul men en total förändring. nu ska jag lägga fram kläder till imorgon och sen blir det att sova, godnatt allihopa!

slänger in en bild på hur jag ungefär vill ha mitt hår.
fast lite längre :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-18 09:52:53

det kommer nog bli asfint, ungefär hur lång hårförlängning då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela