maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tyler hilton

Publicerad 2010-08-20 15:44:05 i Allmänt,

nyss ätit lite mellis, min alldeles egna kombination av bravo,yoghurt och godis. ska träffa sofi om en pytte stund så hinner inte skriva så mycket. skolan idag flöt på bra, hände inget märkvärdigt iallafall. men nu måste jag sticka för jag måste också fixa mig lite. slänger in en låt med tyler hilton. missing you heter den. har lagt upp den innan men nu försökte jag hitta den acoustiska (stavning?) versionen. men det gjorde jag inte så ni får när han sjunger live.

men vi hörs senare,ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela