maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tårögd

Publicerad 2010-08-19 21:02:31 i Allmänt,

sitter just nu och läser runt på bloggar och lyssnar på underbar musik. slänger nog upp favoriten senare som dagens låt. men just nu hade jag tänkt berätta om världens gulligaste video. den handlar om att deras pappor nyss kommit hem från irak och överraskar dom, ni måste bara se hur överlyckliga dom blir. jag blir själv tårögd. dom har satt ihop massa klipp och videon är i ca 10 min,verkligen värt att se hela.

nu ska jag snart ner och fika lite, njut av videon!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-08-19 21:59:08

ååhh, nu sitter man här och bölar... riktigt fin video :') <3

Postat av: syyster

Publicerad 2010-08-19 22:13:42

jag börjar till o med böla haha...

gillar videon starkt! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela