maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sofi och fridatidningar

Publicerad 2010-08-20 18:59:28 i Allmänt,

haha jag bjuder på denna knasbilden. mest för att mimmsan är så söt. sofi stack nyss hem, hon kom hit vid 4. vi har snackat en massa och läst tusentals frida tidningar. även gjort massa test, det var grymt kul. imorgon blir det mf med henne och syrran, kanske lovisa giertz också. jag har noll koll. nu ska jag iallafall ta och kolla laguna beach som jag spelat in idag. går ju alltid när vi är i skolan så kan inte se det =(

vi hörs senare sötisar!


Kommentarer

Postat av: MODE MED MILNE

Publicerad 2010-08-20 21:26:31

Hej söta du! :)

Hoppas allt är bra med dig denna härliga fredag. Vad bjuder/bjöd den på? :D



Ps. Du får jätte gäran lägga till mig på bloglovin'. Säg till så lägger jag till dig! :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela