maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

pics

Publicerad 2010-08-31 14:58:37 i Allmänt,

skolan är slut för idag vilket känns så jäkla skönt. mest för att jag är så trött och för att jag inte mår toppen. förkyld och hosta,undrar om det blir skola imorgon. mår jag som idag så tror jag inte det..

jag är så jäkla hungrig och maten ligger förberedd mitt framför mig så jag ska ta och äta nu. slänger in lite bilder jag nyss tog. dels på mina nya naglar och skor! vi hörs senare, massa läxa att göra först,blöö!

ha det fint!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-31 19:09:06

söte!

Postat av: syyster

Publicerad 2010-08-31 23:19:14

fina bildeer (((((:

Postat av: Jossäääääh

Publicerad 2010-09-02 11:20:49

så jäkla snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela