maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

old pics

Publicerad 2010-08-11 00:25:35 i Allmänt,

kollar igenom gamla bilder, alla väcker upp minnen på olika sätt. men fyy, som jag sett ut en gång i tiden. just dom jag syftar på tänker jag inte lägga upp haha. men ni får självklart se några andra bilder från 2009. here they come!

jag och josse hey, när vi var i eslöv med sofi och min syster!

haha mina gammla header, stilig..

jag och lovisa. en kväll då vi + sara fick för oss att fota en massa

jag och bella i 7:an

jag och sara. sry att den är redigerad, hitta den så bara.

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-08-11 12:15:37

hahaha, det ser ut som att jag har väldigt mkt hår på huvudet.. 8)<3

Postat av: morrääh

Publicerad 2010-08-11 21:33:56

du är så fin så sorräh :)))<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela