maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ny header

Publicerad 2010-08-20 22:59:42 i Allmänt,

en superduktig tjej har hjälpt mig med min nya header, checka in hennes blogg http://heartyou.blogg.se/. jag har ju noll koll när det gäller ps och sånt. och min förra var gjord av bella, som jag vill tacka. och känner mig lite taskig som byta. men har haft den ett tag och tyckte om den skarpt men efter ett tag måste man byta. så känner jag iallafall =) min nya är också fantastisk, tack så mycket fanny!

gud, tänkte precis skriva att det kanske var dags att sova men upptäckte nyss att klockan bara är 11. sysselsätter mig med lite bloggar ett tag till. och msn som jag inte kan leva utan. är taggad till mf imorgon. det är ännu en som kanske hänger med. josefin hey, ju fler desto bättre! men nu ska jag göra annat, vi hörs imorgon!

mest för jag har så jäkla mycket bildbrist. beror på att jag sitter vid josses dator :)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-08-21 00:10:50

fin blogg!!

Postat av: Pappi o Mammi

Publicerad 2010-08-21 11:11:38

Det var en mycket FIN bloggheader

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela