maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new ring

Publicerad 2010-08-22 20:30:15 i Allmänt,

gårdagen var helt fantastisk. jag,sofi och josse tog tåget till malmö lite i 4. vi gick direkt till stora scenen för rix fm festivalen var mellan 4 till halv 7. och jag kan säga att jag har gått och blivit kär. massa snyggingar som uppträdde. eller dom felsta var det, det var t.ex. emd,erik hassle, rabih & eddie, erik grönwall och min alldeles egna snygging eric saade. jag dog när han kom in och sjöng sina tre låtar. även fast han var svettig och drog genom håret ett antal gånger så såg han lika snygg ut hela tiden.

vakna upp hos mormor och morfar vid 12. vi fixa oss och åt sen åkte vi in till mf igen. mest för att sofi skulle kolla kläder inne på h&m. jag hitta en super snygg ring där inne. ska snart måla den i genomskinligt nagellack så inte det silvriga försvinner. puss :)

förresten,tack för alla kommentarer i förra inlägget. min mamma köpte väskan åt mig i hässleholm. affären heter nisse's!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-22 22:21:02

sjukt snygg ring!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-22 22:21:20

sjukt snygg ring!

Postat av: mammi

Publicerad 2010-08-23 19:52:15

jättesnygg ring love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela