maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

myspys

Publicerad 2010-08-06 10:13:29 i Allmänt,

godmorgon! jag ligger fortfarande i sängen, myser lite med mimmi och bella. har saknat dom så mycket, och ni skulle sett hur överlyckliga dom var när vi kom och hämta dom igår. dom var inte hemma själva förstås, ifall ni trodde det. mina planer för dagen är att jag och josse förmodligen ska shoppa. och ikväll ska vi till hey, blir fest där i think =)

nu ska jag ner och äta och sen ska jag se om jag och pappa kan åka och hämta mina kläder. pusss

mysig låt, från och med du - oskar linnros

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela