maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mys med töserna

Publicerad 2010-08-10 00:46:10 i Allmänt,

okej jag erkänner,mina "lika som bär" var ju inte något man skulle kunna toppa på en lista. men jag är ju ny,det tar tid innan jag riktigt kommit in i det hela haha. vi skyller på det. jag vet faktiskt några andra som är identiskt lika. men jag avslöjer inte nu vem.

nu sitter jag och myser med mina två favoriter. vi var inne i höör en runda innan, längesen jag var så rädd. haha eller jag skrattar alltid i såna tillfällen då allt är spännande. tror vi skrämde upp oss själva lite för mycket. nu sitter vi iallafall på mitt rum, alla vid vars en dator och bläddrar runt på massa sidor och snackar tjejsnack.

vi hörs nog inom kort, puss!

Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-08-10 13:32:26

myysigt som vanligt hihi, och ändå sjukt kul igår ;) jag älskar er babes!

Postat av: MADDEEEEE

Publicerad 2010-08-11 21:35:41

yees,alltid mysigt med er tjejer!

haha bilderna var ju bara för fina :)

jag älskar er sötnosar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-12 15:29:13

så mysiiiigt, jag älskar er darlings <3

Postat av: josse

Publicerad 2010-08-12 15:29:59

btw, bilden är ju sådär på min och toppen på sötsara hihi <3

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-12 17:24:13

ni är lika söta båda tvåå :)

älskar er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela