maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

maraton

Publicerad 2010-08-13 00:07:59 i Allmänt,

josses sitter i min säng med datorn i knäet och kollar massa avsnitt av lost. och jag sitter vid min datorn och kollar pretty little liars. vi har våra egna lilla maraton och vi sitter samtidigt och snackar imellanåt. så vi har det riktigt mysigt just nu. åskan har nyss slutat vilket är skönt. pappa ville inte ha internet igång pga det så det hade inte blivit fler inlägg idag isåfall. och jag hade inte kunnat kolla mitt program.

men nu ska jag återgå till vad jag höll på med. vi hörs imorgon, godnatt!

trailern på serien

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela