maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lättare sagt än gjort

Publicerad 2010-08-06 14:16:50 i Allmänt,

det känns som om jag säger hundra saker till er som jag ska göra, men sen gör jag inte det. haha har ni inte märkt det? typ "nu ska jag ut lite", sen i nästa inlägg så säger jag "äh, det blev inget". jag gör så hela tiden tycker jag. eller så är det eftersom det är jag som skriver så känns det som att jag gör det. jag lägger ju märke till minsta detalj av inläggen,även om inte alla blir så super.

jag tar upp detta för nu hände det igen, jag och josse stack aldrig och shoppa. hon smsa mig och sa att hon har huvudvärk, hon är inte hemma med andra ord. men vi skulle egentligen sticka. mest för jag verkligen behöver skor. och ikväll har jag inget att ha på mig, inte bra det.

när jag sitter vid josses dator och vet inte vad för bilder jag ska lägga upp, så kan jag bara ta en i högen av stockholm bilderna. prefekt ju! men nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska iväg redan klockan 4. puss

utsikten från grönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela