maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

laguna beach

Publicerad 2010-08-17 15:07:07 i Allmänt,

sista dagen på sommarlovet får spenderas vid tvn. vakna vid halv 11 och åt frukost. sen har jag bara suttit och kollat tv. regnet öser ner, eller nu duggar det bara. men det har regnat ända sen igårkväll,mysigt. har kollat laguna beach nu i tre dagar, ett program på mtv. helt fast i det nu. ikväll när mamma kommer hem så ska vi åka och handla hårfärg till mig. får se vilken färg det blir. blått kanske? hade inte varit så fel ju..

nu ska jag kolla vidare på christine följt av vänner och oth. puss

slänger in dagenslåt. har lagt upp den innan, men då fanns inte musikvideon

Kommentarer

Postat av: benny

Publicerad 2010-08-20 17:46:34

grymt bra låt ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela