maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

knasigt

Publicerad 2010-08-11 19:20:50 i Allmänt,

haha detta inlägget är ju bara för knasigt. nej men mitt lilla huvud ville inte fastna på bild samtidigt som jag tog en bild på min outfit. så det för komma en sidan om som jag tog i webben alldeles nyss. josse hey är iallafall påväg hit, om hon inte somnat där hemma. hihi, vilket jag inte tror att hon har. men jag väntar och väntar, får se när hon dyker upp. vi ska bara chilla, kanske sticker inom höör och hittar på något bus.

jag har hittat världens bästa tv program nyss. har redan kollat två avsnitt. råka kolla det sista hehe. så jag vet redan vad som kommer hända. det är lite spännande. och jag är usel på att berätta vad saker och ting handlar om så ni får själv kolla upp trailern på youtube. nu undrar ni säkert vad det jäkla programmet heter som jag sitter och babblar om. Pretty little liars.


blå tröja med tryck "take me to hawaii 78" haha har inte vetat att det stod så.
det är från gina tricot, allt jag har på mig är från gina tricot.
förutom min klockan,  den är från ur&penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela