maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Kill me

Publicerad 2010-08-11 13:46:39 i Allmänt,

vädret är bara för dåligt, det är fortfarande sommar ju. inte så kul att njuta sista tiden av sommarlovet på det här viset. jag ska iallafall snart sätta på en film och bara ta det lugnt. josse och amanda är hos kompisar och mamma jobbar. så här är ganska så lugnt hemma.

idag vakna jag vid ett,fast jag vet inte hur det gick till för pappa börja hålla på med stenar utanför mitt fönster. vi ska lägga nya i trädgården och det låten som världens åska. till slut somna jag om igen och märkte inte det längre. men nu ska han hålla på så ett tag,kill me... får väll flytta in på josses rum dom närmsta dagarna, haha if she don't mind. men jaja, nu ska jag sätta igång filmen. puss

ännu mer stockholm bilder:


den magiska plattan, haha ni har säkert hört talas om den!

NK ♥



Josefinas, ni vet nog också vad det är. kissie och krille bruka sticka dit.

a small piece of mexico, maten var faaantastisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela