maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kär

Publicerad 2010-08-24 19:35:44 i Allmänt,

..i denna videon! bara kolla så gullig justin var som liten.

vickan har varit här idag. hon kom hit vid 4 skulle jag chansa på. vi satt mest vid datorn och hon kom även hit med lite kläder jag kunde få kolla på. samla ihop mig ett par jeans,en leopard mönstrad tröja i svart & lila, en svart tubtop, en blå stickad kofta och en vit skjorta. gick på 100 kr. såå nice :)
vi var även och handla till kivik innan, hinner inte imorgon eftersom jag sticker till mf. men nu ska jag ner och mysa framför tvn. fångarna på fortet idag också, idol vs let's dance. självklart håller vi på idol. puss

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-08-25 09:02:26

Haha inte så, men han e väl fortfarande liten? =P.. Hur gammal e han? Typ 16 =D.. haha ;)

Postat av: Lalleh

Publicerad 2010-08-25 14:31:03

Guud vad är det med alla och den där justin bieber? ;o

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-25 15:34:15

http://yumejewelry.blogg.se/ Kolla gärna in den här sidan! Den är full av smycken som en tjej har gjort själv hemma i sitt hem. Dom är jätte fina. :D Skriver ni att ni hittat sidan pga mig så blir jag jätte glad. (inget måste!) Hoppas ni hittar något! Tack för mig! / Märta http://www.maerta.blogg.se



Kika gärna in min blogg och lämna en kommentar också :) Och förlåt om ni fått det här tidigare, det är bara att radera och låtsas som ingenting!



Blogg: http://.maerta.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-26 19:57:08

haha faktiskt söt där ;) han är 16 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela