maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kanelbullar

Publicerad 2010-08-29 22:01:24 i Allmänt,

sitter och lyssnar på mysig musik samtidigit som jag snyter mig hela tiden. så jag har det inte så mysigt som det låter pga det. pappa har bakat kanelbullar idag som vi krängde innan. gud vad gott det var,dom lär ta slut inom kort hehe. i detta inlägget hade jag tänkt slänga in bilder från kivik. så jag sätter igång med en gång för om ngn minut börjar en film på tv6 som heter "open water".

strandbilderna tog jag,bella och sara påväg hem från stens huvud som hela klassen va uppe på. sen bestämde vi tre oss för att ta det svåra hållet hem. vi var ute och gick i ca 2 och en halv timme. snacka om att vi kände oss duktiga efteråt. fast vi trodde att det hållet bara skulle ta ca en timme haha. vi fick vandra på klippor och allt möjligt, kul till en början. tills vi hade gjort det i över en timme.








Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-08-30 19:03:18

en mkt trevlig vandring var det 8) hahah, okej kanske inte i slutet (a) den cidern vi drack sen satt inte helt fel! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela