maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag vill inte

Publicerad 2010-08-19 18:08:40 i Allmänt,

jag vill inte gå i nian, jag vill inte!!!!! lärarna pratar om nationella hela tiden och det känns som om detta året kommer vara så mycket svårare och värre än dom andra. och att 97orna har börjat och dom gamla niorna har slutat gör ju inte saken mycket bättre. hade många vänner från den gamla nian och nu är alla borta :(. allt känns så tomt och konstigt tycker jag. får väl ta och se om det lägger sig med tiden. kan va för att vi precis börjat.

jag och josse är hemma själva just nu, mamma kommer hem vid 7 och då ska vi åka och handla lite. sen får jag tjata lite på mamma att hon ska ringa till frisören vilket hon aldrig har tid för. fredag imorgon, wohoo. börjar dagen med so vilket inte är det roligaste men sen har jag 2 h hk, scoore! helgens planer är att jag kanske sticker till malmö festivalen imorgon. det är dock garanterat att jag ska dit på lördag då eric saade och många fler kommer uppträda. jag och josse sover sen hos mormor och morfar. men det kan jag ta upp mer om på lördag :)

nu ska jag kika runt på bloggar, puss!

Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-08-19 19:03:09

fan vad jag saknar er bajstollar

Postat av: Frida

Publicerad 2010-08-19 19:50:09

komplex + mobbing! läs mitt inlägg och komentera din åsikt :) tackarns!



jätte fin blogg!

Postat av: mammi

Publicerad 2010-08-19 20:58:38

nu har jag ringt frisören. Du har en snäll mamma.

Love you always

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-19 21:04:32

sara: vi saknar dig också, KOOOM HIT!!!

frida: i will :)

mammi: du är för gullig, love you always!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela