maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

internet strular

Publicerad 2010-08-12 19:30:39 i Allmänt,

internet vill inte riktigt som jag just nu. det stängs av hela tiden. precis när jag skulle ladda upp mina bilder så stängdes det av. har varit så nu i några dagar, jobbigt är bara förnamnet. men jag får väll leva med det hehe. josse hey var ju här innan, tror hon stack hem vid 4-halv 5. vi har haft otroligt roligt, as always. jag och josse (my sis) ska nog ut en runda nu och sen ska jag kolla på Pretty little liars. får inte nog av det hihi.

filmerna vi såg på en skala 1-10:
Närkontakt - 3, heelt konstig
The strangers - 5, i läskighet, allt annat var bara konstigt
Illusionisten - 8, riktigt bra. josse du är en mästare på att välja filmer (y)

jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela