maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hässleholm med tjejerna

Publicerad 2010-08-13 16:33:12 i Allmänt,

tjena sötnosar! jag är egentligen super stressad men jag har lite tid över för detta. dagens planer var att sticka till hässeholm med tjejerna. alltså Eva,Vickan,Matilda och Erica. vi stack dit innan och efter en kvart säkert, så hade vi gått runt alltihopa. hässleholm festivalen är igång just nu, för er som missat. vi bestämde oss för att åka hem om för att äta och hämta mer pengar och sen sticka dit igen. så jag har nyss ätit och ska fixa mig lite nu. sen ska vi sticka dit igen.

men vi hörs ikväll, ha en jättemysig fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela