maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

filmkväll med hey

Publicerad 2010-08-11 21:30:32 i Allmänt,

jag och josse kom nyss hem efter en cykelrunda i höör. vi stack till videobutiken och hyrde tre filmer. Det blev The strangers,Närkontakt och Illusionisten. ska bli spännande, vi får nog börja sätta igång dom snart om vi ska hinna se alla. för något som är typiskt oss är att alltid somna. blev också massa godis och sen en sväng inom höörs livs för chips. vi satte oss sen vid en bänk och snacka om..fåglar. haha det fick jag egentligen inte avslöja. nu sitter vid iallafall vid våra datorer och lyssnar på musik. blir en chill kväll med massa film och onyttigheter, det gillas skarpt!

haha icas nya reklam gjorde min dag. och första repliken:
vad har ni gjort i sommar då?
- softat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela