maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

filmkväll med girlsen

Publicerad 2010-08-09 18:10:54 i Allmänt,

gårkvällen blev mycket lyckad. jag berätta nog aldrig för er igår men jag stack till giertz på kvällen med hey. vi hade film maraton. eller det blev två filmer igår och en idag. vi börja med texas chainsaw massacre efteråt blev det sorority row. det är nog en av mina favorit skräckisar. den är inte så läskig som den låter, jag rekomenderar den starkt. och det är då sorority row jag pratar om. sist men inte minst så blev det she's the man. helt klart bästa filmen. den kan man aldrig få nog av. tack tjejer för kvällen!

nu ska jag strax äta och sen måste jag städa. mitt rum är helt äckligt. jag måste ha det städat helst så ofta som möjligt. och just nu ser det förjävligt ut, och dammigt är det. men ja, det är bara att sätta igång.

vi hörs senare, jag slänger in lite bilder från a secret map,haha nej men lite snygga bilder!





Kommentarer

Postat av: Jossääääh!

Publicerad 2010-08-09 23:28:23

tack töser, verkligen lyckad kväll! jag älskar er <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela