maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fångarna på fortet

Publicerad 2010-08-23 19:52:59 i Allmänt,

goddagens sötnosar. har nyss fikat lite och nu väntar jag på att mamma ska ringa till frissan och beställa tid. vid 8 så börjar fångarna på fortet. vara i ca en och en halv timma. så slå på tv förfan, hehe. tror det går på 4an. om inte, så hittar ni det säkert ändå. tänkte mest säga det för mamma sa det till mig. själv hade jag ingen aning.

skulle kolla trailern på paranormal activity 2 innan, såg knappt halva. asså jag vågar inte. sitter här själv och jag ber josse kolla med mig men hon kallar mig bara mes. så vill inte se den med henne.. vad ska jag ta mig till =(

men nu ska jag ner och bänka mig framför tvn. pusss

bild från sommarlovet. fyfan vad jag saknar det!
tog denna hos bella,hade knappt gått 8 veckor av sommarlovet då

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2010-08-23 21:26:05

sv: hej, nej jag var där med min mor för lite shopping på lördagen, och även god mat osv:-) man kan ju faktiskt säga att det var en liten minisemester iallafall, hehe! hotellet är urfint! följa varann via bloggkoll?`:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela